Seguidores e seguidoras

domingo, 25 de noviembre de 2012

Ayuda técnica para continuar Bichos!!

      Resulta que ya he llenado el espacio disponible que "Picasa" me daba de manera gratuíta en mi cuenta de google y ya no puedo subir más fotos! Así que he abierto una nueva cuenta para disponer de otro Gb de fotos.
 Bien, después de pelear toda la tarde, ya dispongo de una cuenta nueva en Google con su correspondiente en Picasa, donde ya he creado también un álbum de fotos nuevo.
 Sólo me queda un paso. Pero no consigo vincular la cuenta nueva con el blog! (soy muy torpe para estas cosas). He descargado la nueva versión de Picasa (Picasa 3.9) a ver si así lo averiguaba...pero nada.
   Cómo hago?  SOCORRO!!

5 comentarios:

  1. Tes que dar outro usuario de alta en blogger. Se necesitas axuda niso, chámame que agora comunicas.
    Martiño

    ResponderEliminar
  2. Outra opción é gardar as imaxes con menos de 2048x2048 px, mais que suficientes para a web e que segundo Medyr (compañeiro do foro de fotolibre.org) non contan no cómputo de límite de cuota para cada conta: http://www.apratizando.com/2012/10/algunos-trucos-usando-picasa/

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Olá, "Pintafontes" (non especificas nin o xénero nin a especie):
      Penso que o tamaño para que Picasa non ocupan espazo é de 800x800, pero non sei en qué versión de Picasa ocorre iso. En calquera caso xa solucionei o problema. Non obstante, agradézoche igualmente o comentario. Graciñas.

      Eliminar
  3. Boas,
    independentemente de que xa solucionaras o problema. Se usas os albums web e "linkas" a foto dende o album contache como espacio?

    Cesar Ayres

    ResponderEliminar
  4. Creo que hai varias fórmulas para que non che ocupen espazo. Lín algo sobre iso que me dís, e intenteino, pero me fixen a picha un lío e non fun quen.

    Tamén, parece ser, que se as fotos pesan 800x píxeis, tampouco ocupan. Eu a partir de agora vou subir as fotos neste formato maioritariamente, por se é certo.

    ResponderEliminar