Seguidores e seguidoras

jueves, 21 de mayo de 2015

Nova série de Pilro tridáctilo (Calidris alba)

   Afinal o vento do nordés está a fazer-se esperar. Vinhérom um par de dias assim, mas nom chegárom apenas para que se produzise a sedimentaçom de limícolas habitual (olho, que isto nom depende só das circunstáncias climáticas locais, senom tamém do que acontece noutras latitudes).
  Desta volta o nordés que hoje soprava na Frouxeira semelha que veu para ficar, pois o prognóstico adianta esta compoente para os próximos sete dias. Esperemos que esta situaçom traia por fim o tam desejado passo de Maio.
 
   Esta manhá "afinava" a cámara com uns Pilros tridáctilos (Calidris alba) que se alimentavam na pequena Praia dos Botes.
  Nestas alturas as limícolas apresentam a plumagem nupcial em muitos casos, aínda que polo méio aparescem exemplares em transiçom ou mesmo coas cores de inverno. Umha ocassom estupenda para aprender a identificar as diferentes espécies em toda a sua variedade cromática.







Pilros tridáctilos (Calidris alba)

PD: Coma sempre, Blogger fai o que lhe peta e já notei que saturou as cores em várias fotos (2ª e 7ª) que eu editara doutra maneira. Sinto-o.

3 comentarios:

  1. Boas Xabi
    No se como trabajaste con estos ficheros, pero cuando exportes a jpg, selecciona el espacio de color sRGB, que es el que se usa en la web.
    De todas maneras, digamos que cada navegador interpreta los colores a su manera. Dicen que el que más se acerca a lo que tu ves en lightroom, photoshop o programa que utilices, es el Mozilla.
    El tema de los colores es muy complejo, y la pelea de muchos aficionados y profesionales de la fotografía.
    Es importante y lo primero tener el monitor bien calibrado y casi nadie lo tiene (me incluyo)
    No desesperes, los calidris salieron guapos. ;)
    Apertas

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Grazas polo consello Jandro. Pola tarde tentarei aclarar iso. Supoño que debo configurar primeiro a cámara para sRGB (igual está en RGB) ¿ou o fago directame te co software?
      Editei o post con Mozilla.

      Eliminar
    2. Si disparas en raw y luego editas, cuando guardes el jpg que subes a blogger, es en ese momento cuando tienes que seleccionar el espacio de color
      Que edites el post con el mozilla creo que da lo mismo, cuando un navegador carga los jpgs, y traduce la Info del fichero, muestra la foto según su 'diccionario' de color.
      Quizá algún bicheiro más pueda aporta algo más sobre el tema, yo solo soy aficionado y no tengo muchos conocimientos técnicos.
      Apertas

      Eliminar