Seguidores e seguidoras

miércoles, 8 de julio de 2015

Umha boa decissom!!

   Em um momento de "loucura transitória" ocorréu-se-me vender a Nikon P900 para quedar só coa Fuji coma única cámara bridge. Afortunadamente reflexionei aginha e abandonei rápidamente essa ideia disparatada.

 Nikon P900 (focal 450 mm)  ISO 100   V: 1/640   F: 5

     Espanha toda soporta umha vaga de calor, mas aqui toca este ano um verao británico. Ontes o termómetro nom passava dos 21 º C e umha fina chúvia de orbalho aportava um ambiente húmido toda a jornada.

  Umha das gaivotas que nidificam perto da minha vivenda permitiu-me tirar estas imagens e provar diferentes distáncias focais.


   Já vos comentei que é a bridge que melhor tratamento da cor e do ruido parece ter (dito desde a minha ignoráncia fotográfica).

Gaivota patimarela (Larus michahellis)
Nikon P900 (focal 2000 mm)   ISO 140   V: 1/400   F: 6,5

   Qué momentos tam estupendos haverá de dar-me durante o inverno na ria de Ortigueira. Aló dará o melhor de si.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Para comentar es necesario identificarse con nombre y apellidos