Seguidores e seguidoras

jueves, 10 de mayo de 2018

Animalismo y conservación II

Anteayer leía horrorizado esto en la prensa:


 ADIF (la antigua RENFE, digamos) invertirá 50.000 euros en el traslado de 300 Galápagos de Florida a otro sitio "mejor" donde vivirán en unas condiciones más saludables.

 La salud de los reptiles, abandonados en el estanque por sus propietarios, corría peligro al encontrarse en un espacio que no estaba condicionado para la vida animal. En busca de mejores condiciones. Este ha sido el motivo del traslado de las 300 tortugas que habitaban el estanque de la estación de Madrid Puerta de Atocha al Centro de Fauna de Navas del Rey, y que habían sido abandonadas durante años por sus propietarios. La mudanza se ha realizado la noche de este martes, mientras la estación dormía, para no provocar más estrés a los animales, ni alterar el funcionamiento de los servicios ferroviarios. El encargado de coordinar este traslado ha sido el Administrador de Infraestructuras, Adif, que, con la ayuda del personal del Centro de Fauna 'José Peña' y un grupo de voluntarios de la Universidad Alfonso X El Sabio, durante la noche de este martes llevó a cabo la minuciosa tarea de clasificar cada uno de los ejemplares y enviarlos a su destino.

  El periódico indica también que "se podrá apadrinar un ejemplar" , talmente como si estuviésemos hablando de una especie ibérica amenazada de extinción, en vez de una invasora que afecta gravemente a los ecosistemas y a la biodiversidad autóctona. Ya no sólo por su efecto depredador sobre la fauna, sino por competencia con los galápagos autóctonos o la transmisión de enfermedades, un riesgo éste que aumentará al traslocar todos estos ejemplares de manera tan irresponsable.

Tortugas de Florida en el río Xuvia (Narón/Neda)

  ¿Pasaría esto si Podemos - organización que mejor representa al animalismo - no estuviese gobernando el ayuntamiento de Madrid? No sé yo, porque si algo está claro es que allí donde gobiernan los militantes y, sobre todo, las militantas animalistas, gozan de oportunidades que no disponen con los partidos políticos tradicionales. En Ferrol fué llegar En Marea, donde está Podemos, y presentar esa barbaridad que supone la playa para perros (aunque ya lo son todas de facto).

 No quiero que se vea esto como una crítica a una sola organización política, aunque sea la que aglutina a esa mayoría social animalista de manera muy evidente, porque el problema afecta ya a toda la sociedad en su conjunto, especialmente a la urbana y urbanoide, pues el mundo rural todavía conserva una relación con el medio bastante más racional y sensata.

  Pero las cosas no ocurren porque sí:


  El lobby mascotero está agigantándose. El dinero que mueven los negocios relacionados con la venta y cuidado de mascotas no hace más que aumentar de manera exponencial. Que se abra un hipermercado específico para mascotas en una ciudad tan pequeña como Ferrol  refleja bien de que cifras astronómicas estamos hablando.


  Como saben los lectores con mínima comprensión lectora yo no odio los perros, ni los gatos ni los periquitos. Pero un animal es para mí eso, un animal. El mascoterismo animalista ha convertido esos animales de trabajo o de compañía en "personitas no humanas", en los hijos que no hemos querido tener. Con ello ha empezado la problemática de convivencia o medioambiental, algo que no ocurría mientras los animales eran considerados como tales.

  Pero el negocio es el negocio, y el negocio es poder. Por ese motivo soy muy escéptico con el futuro que nos espera y con el papel de las Administraciones locales o autonómicas, que no se atreven a ponerse en contra de este inmenso y creciente sentimiento social. Uno de los ejemplos que más me afectan es la permisividad absoluta de que gozan los mascoteros en nuestros espacios naturales, donde infringen a diario y de manera sistemática toda la legislación actual sin multas o sanciones de ningún tipo por parte de unas autoridades que miran para otro sitio.

Hipermercado mascotero

  Me alegra saber que muchos de mis colegas conservacionistas/naturalistas comparten postura sobre este tema, aunque el odio anticaza ha hecho que otros muchos hayan simpatizado de manera inconsciente e irresponsable con el animalismo. Algunos no se dan cuenta que la compasión por todos los seres vivos ya se inventó miles de años antes de que apareciese el Frente de Liberación Animal, como han transmitido los grandes sabios a lo largo de la Historia. Pero siempre sin perder de vista la condición animal, no humana, de esos animales. Algo que los tontos animalistas no entienden. Y por eso no dudarán en poner en peligro cualquier ecosistema por salvar una personita no humana, por muy invasora o peligrosa que sea, como esas malditas Tortugas de Florida.

27 comentarios:

  1. Dos cosas como bien pusisteis que vengan al río Xubia y tienen dos especies la oreja roja y la amarilla y la otra que le pregunten al Cesar Millán que a dicho que se está humanizando al perro ,que es un perro no una persona ,un buen post y un saludo

    ResponderEliminar
  2. Excelente (e necessário) post. Mando-che mais material por correio-electrónico. A cousa vai a mais... Abraço e muita paciência, Damián

    ResponderEliminar
  3. Moi interesante. Non concordo con todo pero si no esencial.
    Isto faime pensar nun comentario que vin non hai moito no Caralibro: "non me estrana que os ecoloxistas vaiades a menos con eses comentarios". Loxicamente era unha animalista que criticaba ó ecoloxismo por cuestións que non lembro ben (tendo esquecer as chorradas...). Pois no fondo ten razón. Os ecoloxistas imos de cu e o animalismo vai a máis. Exactamente igual que as relacións humanas basadas nas redes sociais e os McDonalds (joder, abriron un en Lugo e vai a xente a comer alí en vez de comer algo decente. E para comer, Lugo, dicían...).
    O animalismo non é máis que a edulcorización do ecoloxismo. Antes gustábannos os animais por que molaban. Agora por que son cuquis.
    Imos de cu. Entre os abrazadores de conejitos e os cazadores conservacionistas non van quedar ecoloxistas ós que contarlles as nosas penas.
    Apertas rapaz,
    Martiño

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. O de "abrazadores de conejitos" é novo, haha..

      Eliminar
    2. Non tanto. Son os bunny huggers clásicos. A tradución é máis simpática, jeje.
      Apertas,
      Martiño

      Eliminar
  4. E o das putas tartarughas xa roza o criminal cando ves a un oligofrénico acompañado das súas crías intentando liberar 2 exemplares no río. Chamámoslle a atención varios pescadores aló presentes e inda houbo que ameazalo con chamar á forza pública pra que non cumprise os seus desexos...
    Posiblemente o fixera noutro entorno ou no mesmo noutra ocasión.
    A Natureza importalles unha puta merda a estes adoradores de David el Gnomo!!!
    Criámolos con TV e cine e aghora Temos os productos dese analfabetismo medioambiental.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. "Las tortugas tienen derecho a disfrutar de la Naturaleza".

      Eliminar
  5. Mi madriña, e cal é o novo destino desas tartarugas? Espero que alomenos non vaian a estar nun hábitat natural. Ademáis, 300 exemplares sonche moitos; dende o punto de vista zoosanitario non sei eu se é boa idea manter eses animáis. Porque vender esas tartarugas para comer, non é viable, non? Haberá animáis aos que alimentar con elas.
    Eu creo que deberían prohibir a venta de eses animais, ou exixir aos donos algún tipo de seguimento ou algo para evitar abandonos.

    Apertas,
    Inés

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Non especifican a natureza desa lagoa de acollida. O tema xa non é se estarán nun recinto controlado ou selvaxe; o kid da cuestión vai moito máis aló. O o animalismo eliminou a morte da ecuación que representa a xestión medioambiental. Por iso agora cando hai unha praga do que sexa (o xabalí e Ferrol, por exemplo) non se considera que a caza poida ser necesaria. A este paso matar un cultivo de virus nun laboratorio será considerado coma un acto de crueldade e maltrato animal. Al tiempo.
      Bicos, Inés.

      Eliminar
  6. Ainda que non escribo no blogue, son un fiel seguidor, que aprecio e valoro a inxente información que nos regalas.
    Sempre che leín no blogue, poi, como sabes, non quero ter nada que ver có facebook nin coas redes sociais.
    Aproveito para reiterarte o meu agradecemento polo teu traballo e por permitirnos aproveitarnos del.
    Con fortes apertas.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Graciñas, Pepe. Xa te contestara no outro comentario. É unha honra ter lectores coma ti.
      Un abrazo.

      Eliminar
  7. Xabier, no debiste abandonar facebook. Ahí es donde hay que dar el callo, donde se cuece todo ese problemón de los tarados animalistas y donde opera toda la gente que humaniza mascotas, tortugas y lo que haga falta. Ellos son los que se arrogan el amor a la Naturaleza y a los animales, por eso dejan sueltos (todos los días y a todas horas) a sus mascotas en todas nuestras playas (con varias protecciones ambientales), para que "jueguen" con las aves. Las administraciones pasando de todo, por eso actúa toda esa tropa incívica.

    Un saludo.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Home, o facebook ten a súa importancia, como todas as redes sociais, pero non sei eu se é "onde hai que dar o callo". Probablemente se a miña vida non fose por onde foi hoxe seguiría implicado nalgunha organización como a SGHN redactando informes, presentando alegacións e impartindo conferencias. Iso sería unha maneira bastante máis efectiva de loitar contra éste e outros problemas medioambientais. Porque o realmente importante é presionar e condicionar ás Administracións, creo.

      De todos os xeitos estou barallando a posibilidade de volver ao Facebook, facendo de "Bichos e demáis familia" unha páxina propia, xa que moitos lectores mo están pedindo. Pero non o teño nada claro. Son persoa comprometida políticamente e non soporto a inxustiza. E resúltame difícil non calentarme no facebook coa cantidade de cousas que vexo. Asegúroche que agora vivo moito máis tranquilo.
      Grazas por comentar Roberto.

      Eliminar
    2. Concordo co comentario de Rober. Os animalistas extremistas están a dominar as redes e é aí o taboleiro de xogo actual.
      Apertas,
      Martiño

      Eliminar
    3. Penso que "animalistas" e "extremistas" na mesma frase resulta redundante.

      Eliminar
  8. Por cierto, tu entrada sobre las nutrias en A Frouxeira tuvo mucha aceptación en mi página grande de facebook.

    Relativo a perder seguidores, no fueron muchos al final (yo también eché, no quiero gente que apoya/justifica ir contra las leyes y normas), los que ya no siguen la página son precisamente los incívicos, jugada redonda. Los argumentos falaces que suelen emplear los incívicos me la soplan, yo tampoco odio a las mascotas pero sí a los dueños irresponsables, a esos no los quiero ver delante.

    ResponderEliminar
  9. Xa me entendes, o facebook non é que sexa o lugar "onde hai que dar estoupa", pero sí é onde toda a tropa incívica "aniña", e convén dicir as cousas que moitos calan nas redes "asociais", por non ter liortas verbais. Eu teño as costas anchas, sei o "modus operandi" da tropa incívica, tamén que cada vez hai mais donos que comezan a cumprir as normas, unha red social non é unha web, pero a propagación das entradas e o alcance é forte.

    Saúdos, :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Oes, Roberto, a final vou facer páxina propia en facebook pero necesito que me asesores con ela. Chámame cando podas ao 630977783 (perdín o teu contacto no messenger ao cancelar a conta)

      Eliminar
  10. Boas Xabi,

    Eu penso que non ten que ver con Podemos, porque semella que e Adif quen pon os cartos, que estarian millor adicados a calquera outra cousa..
    Xa veremos canto tempo tarda en cascar o proxecto.

    Cesar Ayres

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Que ADIF pon os cartos seino, pero cústame crer que non haxa unha "Concejalía de Bienestar Animal" detrás deste asunto. En Ferrol chegaron ao goberno municipal (grazas ao meu voto tamén, por certo) e o primeiro que montaron foi a dichosa "concellalía de benestar animal". E, desde ela, saltou a proposta da puta praia canina.
      O de Madrid dígoche eu que non foi unha arroutada de ADIF. Eses non gastan 50.000 euros para iso se non teñen algún tipo de acordo co goberno.

      Por certo, alégrome moito de volver a verte por aquí, César

      Eliminar
  11. Respuestas
    1. Grazas, Vítor. Lamentablemente en Galiza hai moitos colegas naturalistas ensimismados no seu odio anticaza, que se prestan a dar publicidade permanentemente a esta tropa. Estou a pensar en varios ex-amigos ourensáns e pontevedreses, por exemplo.
      Un abrazo.

      Eliminar
  12. A culpa é túa por frecuentar xentuza cazadora coma min...
    Ávidos de sangue e lume!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ti o único sangue da que estarás avido será o das filloas ou das morcillas, larpeiro.
      PD: Algún amiguete teu, deses de pistola no cinto, entende máis do outro.

      Eliminar
  13. En Vigo xa temos praia canina oficial e goberna o PSOE con maioría absoluta.Ese mesmo partido que goberna noutros sitios,nalgunhas diputacións por exemplo.
    PD.Que conste en acta que paso da política.
    Saúdos.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Dixen que non é cousa exclusiva de Podemos, David. O peso do voto animalista é moi poderoso e xa condicionan a vida política a nivel global. Pero é unha obviedade que é a forza política onde teñen maior poder.
      PD: É imposible "pasar da política" Os que din iso normalmente do que pasan e do compromiso político, porque lles vale o que hai. Pasan de cambiar as cousas porque son conservadores.

      Eliminar