Seguidores e seguidoras

viernes, 19 de octubre de 2012

Mejoras en el blog

   Dentro del programa de mejoras que estoy llevando a cabo con "Bichos", además de la desinfección de un indeseado troyano, creo que he descubierto por fin cómo deshabilitar ese molesto trámite que  teníais que realizar siempre antes de subir un comentario. Me refirero a lo de "identificar" varias letras y números, escritos de manera muy rara, para demostar que no sois virus. Visto lo poco útil que me ha resultado, y las quejas que he recibido por parte de varias personas, he suprimido ese latoso paso que os echaba para atrás a más de uno a la hora de comentar. Bueno, CREO que lo he suprimido (sería bueno que alguien me lo confirmase).

 Por otra parte,  esta mañana había quedado con un seguidor de este blog, Eloi Saavedra, pescador, cazador y amante de la Naturaleza (si, amigos, eso es posible; mirad si no a Don José Curt!). Teníamos pensado colaborar para lograr una entrada.... digamos especial. Pero hoy no ha podido ser. Pero queda mucho invierno, y malo será que en breve, no podamos conseguir nuestro objetivo. Pongo una foto para que os hagáis una idea de por donde van los tiros. Podéis hacer una porra para adivinar el protagonista de la entrada (yo, lógicamente, me quedaría con las ganancias que la misma pudiesen reportar)


 Un saúdo e... a reflexionar!

7 comentarios:

  1. Deixàclelo moi doado... Muiño de Gradaille no río Xubia.

    ResponderEliminar
  2. Por certo, xa non pide os caracteres...

    ResponderEliminar
  3. Se non o sabías ti, que és nativo... Pero non gañas a porra, Víctor! Referíame ao protagonista da entrada que está por publicar. O muíño é a pista!

    Unha aperta.

    PD: Por fin eliminei os dichosos caracteres, logo!

    ResponderEliminar
  4. Coño, por fin se che pode deixar un comentario. ¿Ti sabías que, a finais do verán, uns compañeiros de Maquinaria atoparon unha cría non voadora de avenoiteira á beira do taller? Saúdos. Xaquín.

    ResponderEliminar
  5. Por iso o fixen Xaquín, por iso. Non sabes as queixas que tiven pola merda dos caracteres

    E teño que dicirte que na Bazán aparecen moitas cousas durante as migracións. Rapaces como Azores xóvenes, paseriformes coma Pedreiros, etc. O feito de estar á beira mesmo do mar e contar con amplas explanadas (como a de maquinaria) fai que, de noite, moitas aves se confundan e "aterricen" aló.

    Grazas pola vista e benvido. Pero na próxima, se non che importa, asina ben porfa. Coñezo varios Xaquines e Joaquines (igual ca os bichos, nós tamén temos apelido!)

    ResponderEliminar
  6. unas fotos impresionantes como siempre.enhorabuena.jorge

    ResponderEliminar
  7. Logo de estar con ese auténtico crack que é Fran Nieto(por certo, ex-compañeiro teu de electricidade)cambiou totalmente a miña perspectiva do que é unha foto boa. E éntrache un complexo de humildade..
    Pero agradézoche o comentario igualmente, Jorge.

    ResponderEliminar