Seguidores e seguidoras

miércoles, 22 de diciembre de 2021

Novidades ornitológicas na Ria de Ferrol

 Logo da sobredose de aquáticas que desfrutamos em Ortigueira e o Grove, esta segunda-feira (20 de Dezembro) realizava umha visita à humilde ria de Ferrol, na companha de José R. Castro. Ainda nom há moita cousa mas puidemos notar um incremento no número de mergulhons de pescoço preto (Podiceps nigricollis), com 31 ex censados antonte desde o peirao de Maninhos (Fene). 

Mergulhons de pescoço negro (Podiceps nigricollis)

   É possível que houvesse mais. Enquanto fotografava os mergulhóns aparescérom 3+ arroazes (Tursiops truncatus) nadando perto dali, provocando tal pánico entre os mergulhóns que sairon a voar e ficárom espalhados por toda a zona até o Seixo. Nunca vira nada semelhante, sinceramente. 

Arroáz (Tursiops truncatus) na ria de Ferrol

  José Ramón conseguiu tirar umha foto na que se vê o que semelha un arroáz juvenil a carom dum adulto. Perto dali nadava um grupinho de corvos marinhos critados (Gulosus aristotelis agora).

Arroáz jovem emergendo a cabeça

    A principal novidade na nossa ria é a presença estes dias dun mergo cristado (Mergus serrator), un pato relativamente habitual, sempre em número mínimo. Como quase sempre trata-se dumha fémia ou macho jovem, moi semelhantes.

Mergo cristado (Mergus serrator)

  A modo de curiosidade, esas vivendas de cor rosa do fundo indicam o lugar onde tivo lugar o misterioso sucesso no que batêrom e morrêrom vários centos de estorninhos o mes pasado.

Mergo cristado nadando, co bárrio de Carança ao fundo

 Bem, e aqui termina esta breve entrada de hoje.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Para comentar es necesario identificarse con nombre y apellidos