Seguidores e seguidoras

domingo, 4 de febrero de 2018

Gaivotas de cabeça preta (Larus melanocephalus) aneladas

   Esta manhà acheguei-me até a ria de Ferrol para controlar novidades. Únicamente atopei um grupinho de Pentumeiros (Melanitta nigra) desde a riveira de Baralhobre. Porém havia umha concentraçom de 42 Gaivotas de cabeça preta (Larus melanocephalus) na praia de sam Valentim


   Esta espécie de gaivota, originária do Mediterráneo e do Leste européu, era bastante escasa polo Norte de Galiza. Desde há uns anos tornou-se comum nas rias de Ares (sobretodo), Ferrol e Ortigueira. Esta concentraçom de 42 exemplares é o meirande registo que tenho observado en Ferrol



   Entre elas encontravam-se duas aneladas e marcadas con PVC:

 Gaivotas de cabeça negra aneladas

   Antonio Gutiérrez (Gaviotas y anillas) já as tinha controladas da praia de Ares. Ademais do blogue principal, Antonio publica um blogue específico sobre gaivotas de cabeça preta. Neste post: melanocephalus en Ares, podedes ver a entrada onde nos conta as citas recolhidas de R44R.

 Verde R44R

  Eis o enlace onde informa sobre a observaçom de R87R em Ares aló por 2013 (a foto é do nosso amigo Pepe Vidal)

 Verde R87R

Verde R87R

  Bom, foi-vos todo por hoje. Nem o tempo nem a meteorologia dérom para muito mais.

Arco da velha sob a ria de Ferrol

   Mais outra cousa. O meu computador escaralhou-se de vez. Em consequência merquéi outro, muito mais potente. Agora nom há limitaçoes de RAM para trabalhar co Lightroom, hehe..

2 comentarios:

  1. Xa vexo que agora usas marca de auga nas fotos. Así polo menos, se utilizan as fotos sen o teu permiso ou sen citar a fonte, aparece o nome do autor.

    Apertas.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pois deume por probar coa marca de auga, efectivamente. Non é definitivo pero se logro unha marca que non moleste moito na foto igual a deixo para sempre.
      Bicos, Inés.

      Eliminar

Para comentar es necesario identificarse con nombre y apellidos