Seguidores e seguidoras

lunes, 6 de agosto de 2018

Macrofotografia com a Sony RX10 III

  A vaga de calor foi-se coma veu e Ferrol já volta ao seu verao normal de céus cobertos e temperaturas máximas de 22-25 º C. Ontem aproveitei a última jornada de calor para fotografar libelinhas no encoro das Forcadas (Valdovinho) e no rio Belelhe (Neda).

  Todas as tomas fórom feitas coa cámara sobre tripé e com disparador remoto (desactivando o estabilizador de imagem). Começei disparando a curta distáncia pois umha das chaves em macrofotografia com bridge é a relaçom entre distáncia e focal. Digo isto desde a minha ignoráncia e coma simple usuário naturalista.

 Gaiteirinho verdescente (Lestes virens), macho
Sony RX10 III Focal 26 mm (equiv. 72 mm)  ISO: 400   V: 1/80  F: 5,6

  A Sony RX10 III posúe umha focal equivalente a 24-600 mm e quando enfocamos em modo manual a cámara indica a distáncia mínima de enfoque segundo a focal que tenhamos no zoom. Por exemplo, empregando unha focal de 100 mm podemos aproximar-nos até 18 cm. Se aumentamos à máxima focal, 600 mm, poderemos enfocar a 92 cm de distáncia co objecto. Logo de várias provas realizadas considero que a melhor opçom é disparar com a máxima focal desde eses 92 cm.


 Por agora sigo sem umha equipa fotográfica mínima. Um difussor seria especialmente util para amortecer esa luz tam dura. Com o software podemos recuperar um chisco as altas luzes mas nunca será igual que fazê-lo antes do disparo .

 Gaiteirinho azul (Calopteryx virgo)
Sony RX10 III Focal 220 mm (600 mm)  ISO: 80  V: 1/100  F: 5,6


   A imagem anterior já está recurtada sobre a original. Logo apliquei mais recurte aínda para chegar ao maior grao de detalhe possível. Jamais será coma umha equipa reflex com objectivo macro mas penso que chega para moitos e moitas de nós.

Gaiteirnho vermelho (Calopteryx haemorrhoidalis)
Sony RX10 III focal 220 mm (600 mm)   ISO: 64  V: 1/80  F: 7,1

   Bem, e graças aos que tenhades lido até aqui. Lembrade que o galego português le-se exactamente igual que o normativo; só que está correctamente escrito desde o ponto de vista etimológico: "graças" le-se igual que "grazas", "com" igual que "con", "etimológico" igual que "etimolóxico".

4 comentarios:

  1. Mui boa entrada Xabi! E bem polo comentário do final, mas acho que somos muitos os teus leitores. E algum que outro aguardando essas linhas enquadernadas tuas, ainda pendentes ;)
    Aperta, Damián

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Já modifiquei o parágrafo final. Penso que agora se entende melhor que estava a referir-me a que moita gente nom lé as entradas em galego reintegrado (algum díxo-mo abertamente).
      Com respeito ao do livro, as circunstáncias familares actuais impeden essa possibilidade. Sei que podem buscar-se patrocinadores à hora de publicá-lo mas "pasta" há que ponher igualmente, si ou si. E nom podo gastar nem um euro nessas cousas até que non se despexem certos assuntos.
      Abraço, Damián.

      Eliminar

Para comentar es necesario identificarse con nombre y apellidos