Seguidores e seguidoras

domingo, 31 de enero de 2021

Mono de telescopio

  Muchos aficionadas y aficionadas a la  Naturaleza ansiamos volver a disfrutar de nuestra afición con libertad. En mi caso con más motivos si cabe. Por un lado estoy gastando las vacaciones que tenía pendientes, confinado sin poder salir de Ferrol (otros están mucho peor...). Por otra parte acababa de renovar toda mi óptica hace poco. Tanto los binoculares como el telescopio. Éste último comprado en Septiembre y que apenas he estrenado.

Mi Kowa TSN 883 de fluorita

     Hoy, a pesar del mal tiempo, me animé a hacer una escapadita rápida hasta la ría, simplemente para mirar a través del maravilloso (y caro) TSN 883.

En la ensenada de A Gándara

  Lamentablemente la orilla norte de la ría es bastante más pobre que la Sur, especialmente en zonas próximas a la ciudad, que son las únicas que puedo visitar. Poca cosa pude ver:

Lista de aves observadas en A Malata

En la ensenada de A Malata

  La playa artificial de Caranza podría tener cierto interés como punto de reposo para las acuáticas, especialmente durante las migraciones. Si estuviésemos en 1980, claro.

Playa artificial de Caranza

   Pero estamos en 2021 y sabemos en que se convierten todos los espacios naturales urbanos.


      En A Malata un gavión presidía el intermareal durante la bajamar.

Gavión (Larus marinus)

  Me pregunto qué habrá pasado con los gaviones del astillero en 2020. Yo estaba de baja y no pude ir pero un compañero visitó la zona de cría y no vió nada sospechoso. Esperemos que esta próxima Primavera decidan intentarlo de nuevo. Siempre nos quedarán las fotos de los pollitos nacidos en 2019 y que murieron antes de tiempo:

Pollos de gavión atlántico (Larus marinus)

Pollos de gavión recién nacidos en Ferrol (2019)
Fotos: Samsung Galaxy S7

Gavión atlántico (Larus marinus)
Canon SX60  focal 1320 mm  ISO:100   V:1/500   F:7,1

  Terminamos no sin comentar que ya me ha llegado a casa el carnet del Grupo Naturalista Hábitat. Espero poder echar una mano en alguna de sus actividades y disfrutar de otras muchas.


  Seguimos confinados pero ya queda menos.

9 comentarios:

  1. Benvido a Hábitat Xabi!!! ;) E nom me retrotraeria tanto no tempo para dizer que havia praias sem cans soltos: em 1996 anotei o meu primeiro evento com moléstia dum cam a aves no meu 'local patch' do Grove, no 97 outro e já do 98 em diante cada ano mais... Essa foi a época na que começou a ser um problema ambiental, até chegar ao 'canchondeo playero' de hoje. Apertas, Damián

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sempre penso que a segunda metade da década dos noventa foi um período no que se dérom os cámbios que mais transformárom a nossa sociedade em tempos recentes, nom só a irrupçom da pandémia mascoteira.
      E nom tenho problema em reconhecer abertamente que gostava mais daquel outro mundo anterior, bastante mais "normal" em moitos temas. Nom me reconheço neste novo mundo tan "diverso" mas tam pouco racional.

      Eliminar
  2. Nicolás Magdalena García31 de enero de 2021, 22:54

    Boas Xabi!

    Coido que non és o único que ten ese sentimento. Mesmo eu, (e creo que todo o mundo) boto moi en falta algunhas liberdades que tiñamos, non hai moito. Hai que tomalo con bo humor, que se non...

    Eu teño a gran sorte de vivir nun concello cuns cantos quilómetros de costa e a mala fortuna de non poder aproveitalo como me gustaría. Ademáis, por segundo ano consecutivo, o meu proxecto de censo de aves mariñas vaise ver afectado probablemente durante todo o paso prenupcial, que é precisamente o que máis me interesaba estudar... Tamén sigo na búsqueda dun telescopio que se adapte ás miñas necesidades, de segunda man. De momento non houbo sorte, así que haberá que seguir pendente.

    Unha aperta!
    Nicolás

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Mira o lado positivo, Nicolás. Aínda és moi novo e tes toda a vida por diante para terminar moitos proxectos como ese censo de mariñas.
      Con respeito ao telescopio fareiche unha confesión (agora que non escoita ninguén,hehe). A toro pasado e gastados os cartos nunha "marca top" estou considerando que quizá puido ser un erro pola miña parte deixarme levar pola fama desa marca ou polo cariño que lle poidera ter. Logo de mirar moitas webs e de escoitar voces moi autorizadas (como o mecánico que me reparou dúas cámaras) cheguei á conclusión de que hoxendía igual é un erro gastar tanto diñeiro. Descubrín unha serie de marcas cunha relación calidade/prezo tan extraordinaria que mudou radicalmente a miña forma de pensar sobre o tema.
      Apertas
      PD: Por suposto a través deste Kowa vese de cine. Pero...¿e se mirando por un Meopta, Vanguard, Vortex ou Kite ves "case" igual pero gastando a metade ou a cuarta parte de cartos? Agora que xa foi case prefiro non sabelo...

      Eliminar
  3. Nicolás Magdalena García1 de febrero de 2021, 20:00

    Hai uns meses probei un Vanguard (un 20-60 de 82mm), pero non me acabou de gustar, non sei se por defecto de fabricación dese en concreto ou que... Así que decidín buscar un de segunda man. Hai algúns Vortex e Kite que teñen moi boa pinta, mais aínda non me chegan os cartos para un deses que me gustan novo. Pero dende logo que poden ser moi boas opcións!

    De segunda man hai moi pouco movemento, así que terei que estar moi atento.

    Saúdos!
    Nicolás

    ResponderEliminar
  4. Eu a pouca experiência que tenho co Vanguard 20-60x82 é mui boa, incluso mirando aves marinhas a distância...
    Deveu saír mal esse concreto.
    Apertas,
    Damián

    ResponderEliminar
  5. Home, tamén haberá niveis dentro de Vanguard. Hai pouco recopilei unha lista de telescopios para unha asociación local que quería comprar óptica. De Vanguard anotei coma opciónrecomendábel o Endevour HD 20-60x82, por 600 euros. Non sei se é o que probaches ti, Nico.

    ResponderEliminar
  6. Pego o "informe" que recomendei á miña amiga para a súa asociación. Son teles que mirei de boa calidade e a diferentes prezos:

    Vanguard Endevour HD 20-60x82 (inclúe trípode, que podedes utilizar para a cámara)......600 euros
    Celestron Regal M2 80 ED 20-60x80.......................................................770 euros
    Vortex Viper HD 20-60x85 (inclúe funda)................................................1000 euros
    Kowa TSN 82 SV 20-60x82 (inclúe funda)............................(Oryx)...............1100 euros
    Meopta PRO HD80 20-60x80...............................................................1250 euros
    Zeiss Conquest Gavia 30-60x85..........(funda son 145 euros máis)....(Oryx)............1595 euros
    Vortex Razor HD 27-60x85 (inclúe funda)..............................(Oryx)............1690 euros
    Kite SP 82 ED (con ocular 25-50x ou 20-60x).......................................1500-1600 euros

    ResponderEliminar
  7. Nicolás Magdalena García1 de febrero de 2021, 23:18

    Sí, é ese mesmo (Vanguard Endeavor HD 82A). Xa digo que pode ser defecto de fábrica desa unidade en concreto, só probei unha. Eu escoitei falar bastante ben dese telescopio a distintas persoas así que en canto atopei unha boa oferta decidinme a mercalo, pero acabei por devolvelo á tenda por uns efectos ópticos raros de 40x para arriba, se non lembro mal. Pareceume bastante raro, porque non era simplemente unha perda de definición ós máximos aumentos (comprensible neses equipos). Non podo dicir que sexa un mal equipo, nin moito menos. Simplemente a miña unidade tiña unha perda de calidade esaxerada ao meu parecer.

    Na lista que pegaches están as outras opcións que valoro tamén, se é posible de segunda man e senón máis adiante. Creo eu que é algo no que paga a pena invertir ben os cartos, así que prefiro agardar a atopar unha boa opción para min antes que comprar precipitadamente. É moito diñeiro...!

    Apertas!
    Nicolás

    ResponderEliminar

Para comentar es necesario identificarse con nombre y apellidos